دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

maybe

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ

اول خواستم با تبلت بنویسم ..دیدم یه حس غریبی بهم دست داد نتوونستم ..بعد خرید گوشی همه کارام باهاش انجام میدم خووو پس الان حق دارم دیگهه نتونم با تبلت کار کنم ..بعدترش دلم برا تبلت سوخت..بخدا راس میگم از اینکه هر روز یه گوشه از خونه افتاده ..وکسی سراغش نمیره ..حس میکنم دوتا چشم غمگین نگام میکنن ...

....................................

نمیدونم چرا نزدیک پ.ر.ی.و..د میشم دست راستم درد میگیره . .خیلی خیلی زیییاد..الانم درد میکنهه به شددددت شمام اینطورین؟

.............................

اوون خونهه جدید که دیدیم دوخوابهه بوود بعدا خیلی بزرگو شیک بود..نمیدونم چه حسابیه من از چیزای شیک خوشم نمیاد یجورایی معذب میشم اینجورجاهاا ..اصولا باچیزا ساده بهتر کنارمیام..

من توذهنم تمام وسایلمو توش چیدم..بعد توفکر پرده اینا بودم

تواینستاا پر این میزای دونفرس که من دلم غش میره براشوون 

ازاینا که فقط جای دوتا صندلی داره 

بعد میشه روش یه گلدون کوچیک گذاش یا یدونه شمع فانتزی 

با غذاها و شیرینی های خودم پز...

دقیقا وسط ابرا بودم که همه چی بهم ریخت ...ناراحت نیستم اخه من اینجاکه هستیم دوس دارم به شدت..ولی جاش کوچیک

........................

چیز جالب تر ازهمه اینا اینکه جدیدا به هرچی فک میکنم همون میشه....

  • مرمر

نظرات  (۴)

من یکی دوباری اومدم به بلاگفاتون سر بزنم، ولی باز نشد. قسمت بود از اینجا خواننده بشم. کاش یه بک گراندی واسه خواننده های جدید برین اینجا ;)

پاسخ:
عزییییزم میام وبلاگت نظر بدم نمیشهههه چرااا😔
اونم به چشم
هر چی بهش فکر می کنی همون میشه ؟
جدی ؟
یکم به پوول فکر کن..
+ چقد خوب میشه اگه این کد پایینیه رو ورداری
پاسخ:
تووو اووون یه مورددد ارور میده..😁
امنیتتتتتت ...
  • بیسکوییت مادر
  • سلام وبلاگ جدیدت مبارک :)

    خیلی قشنگ بود این پست. همینکه به زبان خیلی... چطور بگم... خیلی خودتونی ( D: ) یا خودمونی و راحت نوشته شده بود. خیلی دلنشین بود.

    منم به زودی میخوام اینجا یه بلاگ بزنم. خوشحال میشم در آینده تبادل لینک کنیم :)

    و اینکه امیدوارم بازم هر چه که میخواین بشه.

    منم امیدوارم اون چیزایی که میخوام بشه :(
    پاسخ:
    ممنووووونم😊
    ایشالااااااا
    ایشالا که یه خونه ی خوب که مورد پسندت باشه بگیرین.
    اوووم منم از اون میز دونفریا خیلی دوس دارم.خیلی خوبن.
    پاسخ:
    ایشالااااا
    اره خیلیییییی😉

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی