دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

,مژده ای دل که مسیحانفسی می اید

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۴۲ ق.ظ

توواتاق داشتم درس میخوندم ...مسترجلوتی وی دراز کشیده بود گوشی دستش بود..رفتم پیشش بهش میگم شیرینی هاا خوشمزه بود .میگه اره ..هیچ شیرینی فروشی اینجوری شیرینی نمیزنه...😊

بعدترش بهش میگم سری بعد میخواممم توش گردو بریزم بشه کوکی ....گفتم از اینکه زن به این هنرمندی داری چه حسی داری...میگهه تو درس نداری..دارم فیلم میبینماااا..بهم برمیخوره خاااا ...پامیشم بی توجه به صداکردناش میام تو اتاق ...یه چندباری صدام میکنه...میگم درس دارم تمرکزموو بهم نزن😣

میرم مسواک کنم میام میبینم صدای خروپفش میاد.....

خوووب الان چه تنبیهی بکنمش خوبه...؟؟

..................................................................................

خستس میفهممش..زندگی نباید سخت گرفت ولی خووب شوخی بردارم نیس....امرووو بهم میگه اگه مشکلات مالیم حل شهه ..کل ملت ایران ناهارمیدم...گفتم خو بعد دوباره مشکلات مالیموون شروع میشه که..والااا..... بعد باصدای بلند میخندیم.

.......................................................................

خواهرک چش سیاه با دوستاش رفته رستوران ..بعد عکس غذاهارو برام فرستاد...دلم یه ظرف پر سیب زمینی با پنیر میخواااد...به خودم قول میدم اگه امتحانم خوب دادم فردا بدرستم...

......................................................................

یه کاری میخوایم بکنیم منووو مستر ..به اصطلاح یه کار خیر قرار شدم به کسی نگیم ...یعنی هیچکس هیچکس....

ولی خووو به شما که میگم...

ایشالا فردا استارتش زده میشه...

هم خوشحالم هم بغض دارم......

اگهه اکی شه کلی کار دارم که باید انجام بدم...

...................................

  • مرمر

نظرات  (۴)

ای گفتی... سیب زمینی با سس...
جات خالی دیروز دوستم منو به ناچو مهمون کرد... حتما درست کن...
الان باز یهویی هوس کردم!!!!
ببین شکم ووووو!×
پاسخ:
نوووووووش جاااااااان
ورزششش میکنییییم میسوزونیممممم نگران نباش😉
سلام عزیزم.
اهوم واقعا مدلا بد شده...به سختی میشه یه مانتوی قشنگ پیدا کرد...
آخی مردا خیلی خسته میشن.شوهر منم همینطوره...دارم باهاش حرف میزنما...یهوییی خوابش میبره..
آخجون کار خیر..خیلی خوبه.کلی برکت سرازیر میشه تو زندگی آدم.
پاسخ:
بیچاره هااااا دیگهههه خیلی فشار روشونهههه....
جمله اخرت عالییییی بود
به به چه کدبانوییی...
خب طفلی خسته س حق داره اما همین که تو میگی و میخندی باهاش خوب_ حداقل از بابت خونه و تو دغدغه نداره...
بعد اون عنوانت یک اسمی داره که من روحم پرکشید سمتش خخبببب...
تازه دوستت دارم سیب زمینی هم زیاد نخور خوشم نمیاد هیکلت بهم بریزه هاااااا ایضا شیرینی!!!
پاسخ:
درجریااااانم اصن داتم مینوشتم به یادتووو بووودم...خخ😁
هوووم اره خووو ..بهش رحم میکنم..قول میدم
حواسم به هیکلم هس خیالت راحت😉
دوست دارم هوارتااا😘
کار خیر همیشه خوبه ایشالا که اوکی شه و به خوبی انجام شه :ایکس

مردا از نظر من تویِ بیشتر مواقع  حرص آدمو درمیارن :))

ایشالا که امتحانتو خوب بدی و تموم شه بتونی یه بشقابِ پر از سیب زمینی و پنیر نوش جان کنی :ایکس
پاسخ:
این کار خیر عجیب حالمو خوووب میکنه....
دقیقااااا ولی منم خیلی حرص درارماااااا..😁
ایشالاااااااااااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی