دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

پیپییییپ هوراااااااااااا

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ

تمووووووم شد اخیییییییییییییییش......یه چند روزیییی میتونم نفس بکشم تا انتخاب واحد بکنم دوباره.....

از درس خوندن امتحان فراری نیستم....اتفاقا خیلیم دوسدارم درس خوندنوووو..ولی خووووو امتحانااا از ادم انرژی زیادی میگیره..استراحت لازمه...

..........................................

خونه تمیزی حسابی میخووواد...یه چندتا ایده هم دارم باید اجراااش کنم..خونه یکم نظمش بیشتر میشه.....

........................................

از دانشگاههه که اومدم بیرووون عطر شیرینی پیچید تو مماخم....

رفتم نیم کیلووو تر گرفتم ...روش با هندوونه تزیین شده...جال بود برام...بعدترش تاکسی نشستم ..میخواستم از این ظرف المینیومی ها بگیرم برا سیب زمینی امشب ,چندجارفتم نداشت ...بالاخره مغازه اخری داشتش 5تا گرفتم ازش..ازش پرسیدم کارت خوان دارین؟؟میگه واس همین پنج تا ....بالبخند گف....گفتم خوو اخه پول نقد ندارم..خلاصه حساب کردم اومدم بیروون..

سر راه پنیر ..قارچ گرفتم.......

.....................................

رفتم عابر شارژ گرفتم تایید کردم ..کارتو بهم داد ..همه خبری از شارژ نبود..  چرا؟؟؟؟...

.............................

اومدم خونه صبونه که نخوده بودم ...ناهارم همچنیین..گفتم خا بزاا یدونه شیرینی بخورم..جعبه باز کردم دیدم دوتاشوون غششش کردن..

رفتم بزارم تو یخچال ...جعبه از دسم افتاد ...جعبه وارونه شد...

بلندش کردم برش گردوندم شیرینی هاا چسبیده بودن به در جعبه....😒

.......................

کارخیر افتاد به فردا😉

...........،................

  • مرمر

نظرات  (۵)

چه روزی داشتیا
تا اول مهر استراحت کن
پاسخ:
خخخخخخ
حتما😉
  • دختر همساده
  • الان چطور تا حالا آدرس اینجا رو رو نکرده بودی؟
    بزنمت شهید شی؟
    باید زوری پیدا کنمت چش سفید؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    خخخخخخخ
    بیا بزن منوووو:)))))
    خب پس همه جاییه که عابر بانک غیر از قورت دادن کارت، شارژم میخوره :|||||
    پاسخ:
    بلهههههههههههههههه:)
    خخخخخخخخخخ
    لابد قسمت نبوده.....!بیخی...

    پاسخ:
    بیخیییی
    خسته نباشی دیگه دیگه به خودت برس پس...
    واسه کار خونه هم ریز ریز انجام بده که نه خستگی بمونه نه مدام فکر کنی کجا مونده کجا نمونده.
    عابر یک بارم با شارژ من اینجور کرد واسه همین با گوشیم شارژ میگیرم.
    پس قسمت نبود بخوریشون؟
    کار_ خیر هم مهم نیتش_ حتما یک دلیلی داشته نشده ایشالا فردا...
    پاسخ:
    میرسسسسسسسم حتما...😁
    نه والااا قسمت نبوووود...ولی تا شب بامستر دلی ازعزا دراوردیییم..   اهووووووم..شاید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی