دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

شویدپلوووو

دوشنبه, ۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۵ ب.ظ

فک نکنم کسی قدمن شویدپلووو دوس داشته باشه...عطرشوید واقعا منو مست میکنههه..ناهار شویدپلو باماهی منتظرم مستر بیاد باهم بخوریمش ..چرا اینقد خوشمزس این غذا؟؟هوووم

....................

من ادم چهره شناسیم...یعنی اول تو دل خودم این حس بود اما بعدا که با دوستا یا حتی مامان اینا درنظر گذاشتم دیدیم همه حرفو تایید میکنن ...وقتی یه نفر میبینم ..توهمون نگاه اول میتونم تشخیص بدمم چجور ادمیه..نه اینکه بگم خوبه یا بد ؟؟نه...فقط حسم بهش میزان قابل قبول بودنش برام مشخص میکنه..معلوم میشه گروه خونیش به ما میخوره یا نع..

مثلا چندوقت پیش رفته بودم یه خونه ای رو با مامان بابامستر ببینیم واسه خرید..بعد اون خونه مستاجر داشت..وقتی وارد خونه شدیم و اون خانوم مستاجر دیدم ناخداگاه حس بدی بهم دس داد..اما سریع ازش دور شدم رفتم کل خونه نگاه کردم ..وقتی توبالکن بودم اون زنه با مادر مستر اومدن پیشم_زن اشنا دراومده بود میشد همسایه قبلی مادربزرگ پدری مستر_خووو شروع کرد به سلام علیک گرم بامنو حرف زدن..اما من این وسط لال شدم ..شاید باورتوون نشه ولی همینجوری که چشاش نگاه میکردم یه حس خیلی بدی تو وجودم داش بوجود میومد حس اینکه بین زمین اسمونم..بعد قدرت تکلمم از دس داده بودم ..همه اینا به 2دقیقه هم نکشید ..سریع از اون خونه اومدم بیرون منتظر مامان بابا مستر شدم که بیان..

توماشین من یکسره فکرم اونجا بود که خدایا چرا لال شدم چرا نمیتونستم جوابشو بدم این حرفااا

خلاصه اخر شب بود منو مادرمستر تو اشپزخونه بودیم ..تمام اتفاقارو براش تعریف کردم گفتم مامان انگاری جادو گر بود من کلا حس کردم دار جادوم میکنه..

یهو مادر مسترساکت شد گف مرمر اینا مادرشون جادوگر بود..کلی ورد میخوند..وقتی غذا میداد خونه مادرشوهرم ...مادربزرگ مستر اجازه نمیداد بخورمش حتی یدونه برنجشو میگف این زن تو همه چی ورد میخونه...

این اتفاق بهم نشون داد که من واقعا میتونم ادماروبشناسم فقط بایبار دیدنشون..

..................


  • مرمر

نظرات  (۳)

  • دختر همساده
  • نه منظورم این نبود که بیشتر از تو شوید پلو دوست دارم.منظورم این بود که شوید پلو رو از تو هم بیشتر دوست دارم:))
    متوجه شدی یا یه جور دیگه توضیح بدم؟؟؟
    عشقم به شوید باقالی پلو>عشقم به تو
    :)))
    پاسخ:
    خخخخخخ..حالا فهمیدم:))))
    خدایاااا میبینیییی...
  • دختر همساده
  • من شوید باقالی پلو دوست میدارم... از تو هم بیشتر :))

    من اصلا آدم شناس نیستم :)
    اه چقدر از جادو و این حرفا بدم میاد ..
    پاسخ:
    خخخ باشهه توبیشتر:)
    آیا شوید پلو همون باقالی پلو میباشد مرمر جان؟!
    اصن اولین غذایی که دوسش دارم البته با ماهیچه!
    بعدش حالا من چجوریم؟!!!!


    پاسخ:
    نچچچچ فقط باقالی کم داره...اما من بشخصه فدا باقالی پلوهم میشم :))))
    حس خوبی بهت داشتم..خیلی:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی