دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

دودیی

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۸ ق.ظ

بابت تک تک کامنتتاا ممنوونم من حالم بهتر:)

اگه همه کامنتارو تایید نکردم ..معذرت..ولی خو جواب همتون دادم

والا ویروس بودکه رودمون -دودی-کرده بود"!!!!!"خودمم نمیدونم یعنی چی...

............

دیشب به مستر قول دادم سرم کمتر توگوشی باشه ..اما الان به محض اینکه رف ازخونه بیرون..اینستاموچک کردم ..بعدشم الان دارم براتون مینویسم:)

..............

بامستر رفتیم من یه کتونی گرفتم-نایک مشکی-دوسش میدارم گرچه حس میکنم یکم بزرگهه..اما پاهام واقعابه که کفش راحت نیاز داش.من ادم کفش پاشنه دار...نیستم..اصلا...تمام کفشام تخت با زمین..مستر کلی حرص میخوره از دستم..اخه اون عاشق کفشا پاشنه بلند ..بعد دیگه مچ پاهام بازانوهام داره ازبین میره اینقد کفشام بد بودن..ازامرو دقت بیشتری میکنم تو کفش خریدن اینو قول میدم:)

.............

کیک البالویی..ترشو-شیرین.یه طعم خاصی داش برام ..خیلی خاص..

...........

کتل چیبس خوردین؟؟؟بعدنش شمارو یاد هیچی نمیندازه؟منو..یاد بچگیام میندازه که از مغازه تبریزی-چون ترک بود صاحب مغازش اسمش گذاشتیم تبریزی-از اون چیبسا که تو پلاستیکا شفاف دراز بود بعدن سرش با یه تیکه مقوا منگنه کرده بودن میندازه...یادتونه؟؟یعنی من عاشقشم براطعم بهشتو میده...قشنگ منو پیاده از اینجا تا مغازه تبریزی میبره...خخخ

اخ یه پنیر لیقوانایی داش ..محشر..بعد لا روزنامه-نیازمندیها-میپیچید میداد بهت...

چرا بعضی طعما هیچ وق تکرار نمیشن...

بغضم میگیره الان برم تومحلمون بعدا ببینم خونمون دیگه نی...تبریزی از اونجا رفته...کوچه افشار..یعنی هس الان ؟؟یه کوچه بزرگ باطعم بستنی کیم کاکائویی:)))))))

.....................

کسی هس برا منطقه شیش تهران باشه؟میدون فردوسی...چهار راه ویلا قرنی؟دقیقا تو اون خیابون که سرش دادگستری داش؟

...........

یکمی بخوابم برم باکتونی جدیدم پیادهروی:)))))))))

  • مرمر

نظرات  (۸)

واااای مرمر من ازون چیپسا میخوااام :(
پاسخ:
این چیپس دقیقا هموون مزس:)))

عوضش من هوس کفش پاشنه بلند کردم!

پاسخ:
من هرگز همچین هوسی نمیکنم:)
  • دختر همساده
  • جدی؟؟؟
    آدامس لاویز هست؟؟؟
    یعنی همون طعم و بوی قدیمی؟؟/
    آقا من میخوااااام :((
    پاسخ:
    ارههه هس..اره باهمون طعم:)
    پیدا کردم حتما میخرم به دستت میرسونم:)
  • دختر همساده
  • خوشالم که خوب شدی جگرم:)
    کتونی مبارک :)
    چیپس نخور بابا غیر بهداشتیه.یعنی زیاد نخور:)
    من چندتا طعم هست که خیلی دوست دارم دوباره بچشم.
    یکی اولین پفکای حلقه ای که تو بازار بودن : کامک
    یکی آدامس لاو ایز
    یکی هم یه شیره ی سفید رنگ تو چهار پنج سالگیم خوردم اسمش انگشت پیچ بود... وای دارم بال بال میزنم براش..فکر کنم تو ملایر میشه پیداش کرد اما خوب من اونجا کسی رو ندارم :(((
    پاسخ:
    عزیییییییزم:*
     مرسی...به چشن...هوم کامک به گمونم یادمه..ادامسرو الانم دارن بعضی جاها:)))
    اخریو نخوردم خو
    مزه چیپس عزیزم...
    mazzeh
    برند مزمز طعم ساده نمکی
    پاسخ:
    خخخخخخ اهاااان فهمیتم:))))))
    آره طعم همون چیپسا رو میده واقعا!
    پاسخ:
    :)))
    پس کله سحر واسه پیاده روی پاشدی؟!
    من تکستت رو دیدم گفتی میری یونی!
    من پاشنه بلند بپوشم انگار یک چوب خشک میشم مرمر جان!
    بعدش کتل الان مثل قبل اون کیفیت رو نداره به نظرم  مزه چیپپس رو امتحان کن اون بیشتر شبیه چیپس قدیمیاس از کتل خوش طمع تره .


    پاسخ:
    یونی پیچوووووندم:)
    دقیقققا راه رفتن یادم میره خوووو....
    حتما امتحان میکنم..بعد اسمش چیپپس؟؟؟
    سلام عزیزدلم.
    خوشحالم که بهتری.
    کتونیت هم مبارک باشه.منم دارم دنبال یه کتونی نایک مشکی میکردم که بابا میلم باشه اما فعلا نیست که نیست.اووووم خدا کنه منم پیدا کردم.
    به خوشی بپوشی.
    کتل چیپس خوشمزه ست.امتحانش کردم.
    پاسخ:
    سلامممممممم عزییییییزم 
    ممنووونم ایشالا توهم یدونه خوشگلش پیداکنی
    معرکس:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی