دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

کمک..

دوشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ق.ظ

قرار گذاشتم باخودم روزی نیم ساعت پیاده روی کنم..بعدنش نمیدونم من تند میرم یا ساعت کند..کلی زاه میرم اما میبینم هنوو نیم ساعت نشده:)

باکتونیم فعلا غریبه ام:)

................

مستر از سرشب تا حالا خواب طفلک حالش زیاد خوب نبود سرما خورده:( به گمونم...بعد صبح که بیدارشه کلی سرحاله از این همه خوابیدن:)

..................

شام پیراشکی درس کردم..خوب بود دوسش داشتم ...اما با بغضو گریه خوردیمش اخبار داش حاجیارو نشون میداد..خدا به خانوادهشون صبر بده واقعا...

  ...........

مستر بهم گف مرمر کیک یزدی بلدی؟گفتم اره گف درس میکنی ؟گفتم به چشم میخوام براش درس کنم درضمن اگه بشه میخوام کیک تولد امسالش خودم درس کنم..خوب میشه نه؟

.................

بچه ها یه شامپو خوب برا نوهای چرب معرف میکنین؟کلییر و هدشولدرز نباشه که موهام رو به نابودی برده از بس موهام میریزه..من کمبود اهن..اینا ندارم  میدونم دلیل اصلی ریزش موهام شامپووو ..

  • مرمر

نظرات  (۳)

وای مرمر ما هم هر شب با نشون دادن حاجیا گریه میکردیم خیلی سخته ...
کیک تولدشو خودت درست کن خیلی بیشتر خوشحال میشه :)

پاسخ:
:(
حتمااااااا:)
سلام عزیزم..
خوبی؟
مرسی که اومدی عزیزم.تو به من لطف داری و خوبی از خودته گلم.
امون از تفاوت فرهنگ..

وای کیک یزدی عالیه.منم خیلی دوس دارم.جای منم خالی کن خخخ.
آره خوب میشه کیک تولدشم خودت درست کنی.یه جور نشون دادن محبته...خیلی عالیه.

ما هم دیشب کلی بغض کردیم وقتی خانواده های حاجیارو نشون میداد.خیلی غمگین بود....

برو داروخانه بگو برای موهات.شاید یه شامپوی خوب و ملایم بهت معرفی کردن.نیوآ رو امتحان کردی؟
پاسخ:
اره خوو فک کنم خیلی ذوق کنه...
خیلی ناراحت کننده بود خیلی:(
هوووم نه امتحان نکردم
  • دختر همساده
  • چ قرار خوبی گذاشتی مرمر:)
    وویی کیک یزدی به منم یاد بده :)
    آره اگه میتونی درست کن کیک تولدشو.. من که نمیتونم کیک اسفنجی بپزم :((( خاک تو سر بی هنرم:(
    شامپو !! من خودم همیشه با شامپو درگیرم..
    تخم مرغی داروگر بزن اصن ^_^
    پاسخ:
    این تخم مرغیی فعلا خیلیا پیشنهاد دادناااا..تو استفاده میکنی؟؟؟
    درس کردم طرزتهیشوو میذارم حتما:))
    کیک اسفنجیم یادت میدم غصه نخور:*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی