دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

شرشر بارون

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

پاییز عزیییزم داره خودنمایی میکنه..بارون با شدت هرچه تمام تر میباره...حیاط کوچیک خونه عشق خییییس..خیسسسس...گلدونا سیرابن..قطره های بارون تو ناودونا سرسره بازی میکنن..

من از پشت پنجره با دیدن تمام این قشنگیا خداروشکر میکنم ...

........................

حالم بهتر..مستر امروزو مرخصی گرف که کنارم باشه اینقد که حالم بد بوود..همش نه اما سهم زیادش تقصیر همین مستر بود..ادم عاقلیه ..خوب میفهمه درک میکنه..منم دیشب تمام حرفامو بهش زدم بدوون اینکه اونو مقصر جلوه بدم..اما همه چی بهش گفتم..حساس بودن مسترو کسی درک نمیکنه ..خا کی باورش میشه یه مرد با188قد و نودو خورده ای وزن..ونزدیک به سی سال سن ..هنوز که هنوز من از در خونه میام خونه توقع داشته باشه براش یه چیز هرچند کوچیک بخرم؟یا مثلا بادیدن یه صحنه ناراحت کننده بزنه زیرگریه؟؟..یا زنگ نزدن خانواده من درطول هفته براش غصه دار...اینا برا خانواده من درکش سخته ..چون مردهای خانواده ما اینطور نیستن اصلا...

دلیل عاشق شدن من همین وجه متمایز مستر با مردای اطرافم بود..

.......

چی میشد یه مدت هرچند کوتاه از مستر دورباشم....کاشکی یه ماموریتی چیزی براش پیش بیاد بره و من یه چند مدت تنها باشم..

ولی خوووب یه تار از موهاش تو این مدت نمیخوام از سرش کم شه هاااااا..من دوسش دارم بیشتر ازقبل...

...........

وقتی بین هزارتا شامپو خارجی با قیمتای نجومی ..میرسی به یه شامپوی قدیمی ایرانی با قیمت بسیار اندک..حس میکنی تمام دنیارو بهت دادن..والاااا

..............

*نظرات پست قبل پیشم میمونه..ممنون از همتون


  • مرمر

نظرات  (۱)

  • دختر همساده
  • ای من به فدای تو..
    خوشالم از اینکه عشق تو دلت زنده است :)
    پاسخ:
    منم خوشحالم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی