دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

اسکله

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۶ ب.ظ

تولد مستر تقریبا یه ماه چندروز دیگس..من هنوو هیچ ایده خاصی برا تولدش ندارم...کادو خریدن واس مردا خیلی سخته..ومیشه گف اکثرا تکراری میشه یه لیست از چیزایی که مستر لازم داره انتخاب کردم و میخوام اونکه از همه بیشتر دوس داره براش بگیرم..خووب اونم چیزی نیس جز یه ست لباس ورزشی..یه فروشگاه بزرگ هس اینورا که میشه از توش لباسای خوشگلی پیدا کرد یروز با سیستر باید برم براخرید..

تاقبل تولدشم باید یبار کیک اسفنجی درس کنم تا قلقش دسم بیاد...

.......

مهمونی خوش گذشت خیلی خیلی ...یه شب به یادموندنی برامون رقم زد.دیدین میگن پایان شبه سیه سپید است..قضیه مکان این هتل اینجوری بووود از یه جاده تاریک رد میشدی بعد کلی راه تازه میرسی به یه هتل بزرگو زیبا..

.....


  • مرمر

نظرات  (۳)

فدات عزیزم نظر لطفته اما خوب یه روزایی پستم به دل خودمم نمیشینه.
وای آره فسنجون شمالی خیلی خوش مزه س.من نظیرشو هیچ جا نخوردم.
وای خرید کردن واسه مردا خیلی سخته.
به نظرم این که کادو چی باشه مهم نیست اینکه یه سورپرایز واقعی و جالب باشه قشنگ تره..کیفیت کار رو براش برنامه بریزحالا با ایده هایی که توی ذهن خودت داری و فکر میکنی همسرت با دیدنش خوشحال شهامیدوارم همیشه شاد و سلامت باشی
پاسخ:
منم دنبال سورپرایزم:))))
همچنییین:*
سلام عزیزم.
اره والا کادو خریدن برای اقایون خیلی خیلی سخته به نظر من.
من که همیشه نزدیک تولد میثم ک میشه کلی فکرم مشغول میشه که چی بخرم و اینا...
ست لباس ورزشی عالیه...هم میگی خودش دوس داره و هم کادوی خوبیه در کل.
خوشحالم که مهمونی هم خوش گذشته.
روزت خوش بانو.
پاسخ:
واقعااا فکر ادم مشغوول میکنه
خودش که خیلی دوسداره
همچنییین:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی