دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

محرم

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ

خونه ساکت ساکت منم تازه دوش گرفتم اومدم بنویسم برم یونی..اصلا ادم مذهبی نیستم..ازادمای زیاد مذهبیم خوشم نمیاد به نظراگه ادما انسانیت داشته باشن مهمتر تا هر روز روضه مسجد باشن اما بویی از انسانیت نبرده باشن..به عنوان یه ادم عادی وقتی محرم میاد دلم میگیره دس خودم نی ..یا وقتی تی وی این شیرخوارهارو نشون میده گریم میگیره ..دلم برا امام حسین میسوزه..محرم بچگیاموون یه حالوهوای دیگه داش اصن اینجور نبود هرچیزی حرمتی داره ..دیدین وقتی خارجیا میان ایران بلوزشون میشه تونیک یا مانتو کلاشون میشه شال..واینا خوووب اونا میتونن خیلی خیلی راحت تر بگردن ولی به حرمت ما واینکه مسلمونیمواینکه جامعموون اینطور میپذیره ادمارو ..خودشون این شکلی میکنن..اما ما خودموون واس خودموون حرمت قائل نیستیم شبای محرم واس دوست بازی میخوایم ..من خودم کسی میشناختم که وقتی شب مامانش اینا میرفتن مسجدوهیئت تومحرم ..دخترمیاوردخونه...دقیقا شب تاسوعا عاشورا..یامثلا نزدیک خونمون یه رستوران وسفره خونس پارسال که داشتیم شب عاشورا میومدیم خونه یه عالمه ادم تو این سفره خونه لم داده بودن میگفتن میخندیدن قلیوون میکشیدن...حرصم میگیره از این ادما خصوصا که جدیدن هرچی امام خداروکمترقبول داشته باشی متشخص تری..باکلاس تری..

حرمتهارو باید حفظ کرد........

...........

این ادمایی که هیچ هدفی ندارن و درس نمیخونن چرا میان دانشگاه؟؟ امروز دختر فقط با استادیکی به دو میکرد..

هرچی باشه اون استاد سوادش ازمابیشتر احترامش واجب....

.........

دیشب مرغ سوخاری درس کردم شده بود مثل بیرونیاا...ذوق داشتم طعم مرغ سوخاری منویادبچگیام میندازه..یادم یه شب از پارک اومدیم منو مامانو سیستر بعد بابا خونه بود..رفتم دریخچال باز کردم دیدم پراز جعبه های روهم چیده شده پیتزاس:))))

ویه ظرف بزرگ پراز مرغ سوخاری:)))اصصن شبیه واقعیت نبود:)

............

من ادم رژیمم یادمه 4سال پیش یه سال لب به پیتزا ساندویچ..بستنی..کلا هیچ چیز غیرسالم نزدم یعنی تا قبلش خوراکم چیبسوپفک ساندویچ بوداااااا ولی یهووتصمیم گرفتم..الانم میتونم تاچندسال هیچ کدوم اینارونخورم ولی میخوام سالم خوردن یاد بگیرم گاهیم هلوهوله بخورم:)اینجوری بهتر ..چندروزه از کنارمغازه ها رد میشم بعدچشمم میخوره به چیپسوپفک به خودم میگم مرمر بخوری که چی بشه؟جز مریضی چاقی هیچی برات نداره...واینطوری راحت از کنارشون ردمیشم....ومسترازهمه بیشترتشویقم میکنه:)

.....................

روزتووووون سراسر شادی:)

  • مرمر

نظرات  (۱)

خوب بودن و انسانیت که به دین و ایمون داشتن یا نداشتن ربط نداره درست میگی تو...
آره والا از ماها بیشتر رعایت میکنن طفلیا!
همه جا همه جور آدم پیدا میشه مرمر به تعداد آدم ها رفتار و شخصیت وجود داره به قول مامانم ما سعی کنیم راه خودمون رو بریم مثل اونا که قبول نداریم نشیم...
آره واقعا هیچی اندازه سالم خوردن خوب نیست و کم کم عادت میشه اما یک وقت هایی هم آدم وسوسه میشه نباید خیلی جلوش رو بگیره اونم دو سه ماه یکبار.
پاسخ:
تمامی حرفاتتتتت چشم بسته تاییدمیکنم
عزززییییییزمیییی:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی