دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

ونیییز

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ب.ظ

ونیییییییز....یکی از ارزوهام این بود که تووو شهریی زندگی کنیم که وسایل نقلیش قایق باشه...!بعد الان شهرمون داره اب میبره نیاز به قایق داریم:)).......(اینجا گیلانه)

من دختر بهار نیستم ..من باید پاییزی میبودم یا شایدم زمستونی...من عاشق این بارونم اصلا ازش سیر نمیشم:)

من گرماااایی ...این سرمارو دوس دارم احساس سرزندگی میکنم 

بعد تو کل زمستووون شعله بخاری کم برام کفایت میکنه...

یکی از لذت بخش ترین کارا واسم خیس شدن زیر باروووون:)

............

قرار بریم استخر با مامان مسترو سیستر...با مایوو موندن اونم جلو مادر مستر برام تعریف نشدس..چرا؟من تو لباس پوشیدن خجالتی نیستم اما نمیدونم چرا سختمه...

شاید بعدشم رفتیم دنبال کادومستر:)

..........

دیرو باسیستر رفتیم مامانو رسوندیم جایی بعد خودموون زدیم تو دل جاده...هوووم تصور اینکه سیستر اینقد بزرگ شده منو ذوق زده میکنه:)

بعد تمام اتفاقای هفته رو موبه مو برام تعریف کرد من غرق تماشاش بودم تا گوش دادن به حرفاش..گف مرمر اینقد دوسداشتم با یه نفر این جاده رو برم .....

همییشه واسه خوشبختیش دعا میکنم:)

دیرو بهم میگه میخوام فوق دیپلم بگیرم دیگه دانشگاه نرم..واکنش من خیلی عجیب بود براش...گفت مرمر من عاشق اشپزیم ..دلم یه کارگاه اشپزی میخواد ..میخوام کارگاه بزنم:)مطمئنم خیلی خیلی تو کارش موفق میشه..شایدم یروزی یه اشپز بین المللی شد خدارو چه دیدی....

............

دیرو حلقه هولاهوپ سیستر برداشتم زدم تو کمتر از چندمین یادگرفتم:)کلییییی ذوق داشتم ازاینکه اونقد راحت میتونستم حلقه بزنم..اما تمام بدنم به شدت درد میکنه......

.................

پرستو گفته بود رو بو حساسه...منم هستم خیلی خیلی ...بعد اگه بخوام برم بیرون حتما باید یه عطر یا اسپری به خودم بزنم:)بابا مسترم مثه منه بعد همش عطرو اسپرهاشو با من شریک میشه یکمیشواول خودش استفاده میکنه بقیشو میده به من:)

خوبه سلیقمونم تقریبا یکی....

هنووفرصت نشد برم ادکلن ساارارو بخورم اووون عطر بی نظییییر بود واقعنی......

.......................

الی بهم میگم مریم ازبس ریاضیت خوبه حرصم میگیره:)میگه چرا کلاس خصوصی نمیذاری...هوم واقعا تا حالا به اینجای قضیه فک نکرده بودماااا شاید گذاشتم....از الان باید واس رسیدن به ارزو استادی سعی کنم یه قدمی بردارم:)

البت فعلا باید رودوره دبستان راهنمایی کارکنم..دبیرستان دوس ندارم از بچه ها تو این سن زیاد خوشم نمیاد..

..................

حس خوبیه وقتی یسری ادمااا بعد مدتها میبینن منو ومیگن چقد لاغرشدی:)

هدف من تاعید دور انداختن این یذره شیکمه..


  • مرمر

نظرات  (۴)

چقدررررررررررر لاغر شدیییییییییییییییی
سلام مر مر گلی
من باید از وب هیلا پیدات کنم؟ تو نباید خودت بیای؟ گمت کرده بودم!
خوبی عزیزم؟
ای جانمممممممم منم عشق اشپزی و کارای هنری ام
و خیلیییییی خوبه تشویقش کن خوبه ادم از استعداد واقعی خودش استفاده کنه
پاسخ:
پاسخ داده شد:)))
  • دختر همساده
  • هوم چ پست خوب شلوغ پلوغی:)
    مایو! مادر شوهر! من زیاد برام مهم نیست اگه هیز بازی درنیارن:)
    کثلا دوست ندارم با جاری هام برم استخر.بدن آدمو دید میزنن نظر میدن میخندن.خو حیا کنید عه :(
    خواهر چ خوبه ^_^
    جیگر استاد آینده رو بخورم من :*
    پاسخ:
    چه بی حیا:)))))
    اهوووم خیلی
    من به فدایت:*
    سلام عزیزم.
    صحبت بخیر.
    میگم چه جالب..منم دختر بهارم اما عاشق هوای پاییز و زمستون..
    اووم استخر با مادرشوهر..راستش منم احساس میکنم روم نمیشه با مایو برم جلوی مادرشوهرم.دقیق نمیدونم چرا...
    درس دادن عالیه.مخصوصا به راهنمایی ها...
    روز خوبی داشته باشی عزیزم و توی اهدافت موفق باشی.
    پاسخ:

    میدونی بهار یه جورای همه 4تافصل تو دلش داره بعد فک کنم گرایش ما بیشتر سمت پاییز زمستونه..
    هووووم سخته:)
    متقابلاااا
    واای هولاهوپ چجوری بلدی من نمیتونم اصن خیلی هم دلم میخواد یاد بگیرم بتونم حلقه رو :(
    هی سر میخوره میاد پایین...
    عه خجالت چیه بپوش بابا بذار توو دلش هی بگه نوش جون پسرم چه هیکلی داره عروس خخخخخخخخخخخخخخ...
    من برم زیادی بی ادب شدممم :)

    پاسخ:
    مایا حلقت باید بزرگ وسنگین باشه هاااا...بعد سعی کن کمرتو اروم برخلاف عقربه ساعت تکون بدی..
    خخخخخخخخ....اره والااااا عروس به این خشگلی خوش اندامی توخوابم نمیدید:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی