دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

دستو دل

چهارشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ب.ظ

دستو دلم به نوشتن نمیره اصن.......

این روزااا خوبن..میگذرن...میدونین ما ادمااا باید بشین اعتقاداموون قوی کنیم...باید افکار بد از خودموون دورکنیم...کلیپی که هیلا تو کانالش گذاشته بود زندگیمو عوض کرد..وحالمو خوشش

...........

اینستا خیلی خیلی راحت تر برام ...رابطم داره با بلاگ بوی خیانت میگیره:))))

..........

همه جا برف اومد إلا شمال....خا اخه چرا...منم دلم عکس برفی میخواد..پارسال با ساره اینا(دوست من,همکارمستر)رفتیم برف بازی ..اما امسال نمیشه اخه ساره داره مامان میشه....

........

ساعت عروسیمون ست بود....بعد مال من باطریش از کارافتاده بود بندشم پاره شده بود..صبح بعد کلاس درستش کردم...ولی واس مستر درس نشد...موند پیشش تا واسم درستش کنه.....

............

خوشحالم این ترمم داره تموووم میشه ...من میرم واسه ترم بد...ذوق دارم ...خیلی خیلی....

.......

این روزاااا برامن خوردن اسفناج بالاترین لذت داره...البته پختش...

....

دسم رفت بزنم پاک کن همه چیووووووووووو..اما گفتم بزابمونه

....تواینستا  بیشترهستم :)))

  • مرمر

نظرات  (۵)

  • دختر همساده
  • ای خائن!
    :(((
    پاسخ:
    خخخخخ:))))
    عع مریم؟ برف نیومد یعنی؟؟؟ 
    کلیپ ِ چی بودش عایا؟ ببخشیدا، خیلی کنجکاو شدم.
    نه نه آقا جان، پاک نکن، بنویس بنویس :دی :ایکس
    پاسخ:
    نووووچ...ما رنگ برف ندیدیم:|
    یه مرد...نمیدونم کی بود ...شخصیتش چی بود..راجب حرفاموون افکارموون حرف میزد..میگف هروقت فکرتوون رفت پیش چیزای بد...سریع بگین خدایااا من به تو ایمان دارم..واین جمله در رچز با خودتوون تکرار کنین....خیلی خیلی حرفاش جالب بود 
    .اصن خود واقعیتو میگف...زبان اصلی بود کلیپش اما زیرنویسم داشت
    هووووم من کجام مغز فندقی خب :(
    پاسخ:
    عزییییییییییییزم.....
    این حرفم توهین یا تمسخر با خودش به همراه نداشت...فقط از سر دوست داشتن بود..
    خوشباشی هر جا که هستی و راحت تری کاملا درت میکنم....
    پاسخ:
    قربووون مغز فندقیت😘
    برف حس خوبی می ده واقعا... امیدوارم اونجا هم زود بباره...
    عزیزم بابت رمز ممنون 
    پاسخ:
    ایشالاااااا....خواااااااااهش گلم:)))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی