دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

ارامش

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

از دیشب تاحالا مستر داره یکسره با برادر زادش بازی میکنههههه...دیشب که برا خواب اومدیم خونه..گف چی میشد ماهم یه دختر داشتیم ...دلش هواایی شده بود:)))

اما امروز بعد بازی سرش درد گرف رفت خوابید ...بعدش بهم گف ..واییی اگه بچه داشته باشم دیگه نمیشههه استراحت کنیم...من نمیخوااام حالا حالا نیاریم:)))

کلا من ارامش خونم با چیزی عوض نمیکنم در حال حاضر. .....

......................

فردا میان ترم دارم....میشه گف تقریبا خوندم....

 اسوووون ولی پیچدس...

 ..................

موندم شام چی درس کنم......دلم ماکارانی پیچییی با پنیر گودا میخوااااد...شاید دس به کار شدم الااان:))

  • مرمر

نظرات  (۱)

  • دختر همساده
  • وای منم خیلی به اون بخش بی خوابی فکر میکنم..

    نوش جونت شام :)
    پاسخ:
    خخخخ شام شد ابگوشت مادرشوهر پز:))
    جونمو ازم بگیر خوابونگیر:))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی