دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

تمیز

شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۶ ق.ظ
یه پیج هس تو اینستا پر از لوازم ارایش بهداشتی...من همشوون میخوام..بیشتر بهداشتیاشوو...من زیاد اهل ارایش نیستم..اصن از ادمایی که چهرشوون قایم میکنن بدم میاد...خوووب که چی؟؟؟یاد بگیر خودت باشی...خود واقعیت..کثیف ..هپلی . نه هاااااا..مرتب شیک تمیز خووووش بوووو....اما ساده..من عاشق سادگیم...اباسای ساده شیک..مانتوهایی که تو تن صااف وای میسته ..مرتب..از لباسای اویزوون بدم میاد...تینایی که سرو تهشوون معلووم نی..فقط دو توپ پارچس:))))
...........
خووونه بی دختر ...سوتو کووووور...شادابی یه خونهه همه به دختر متصل...خدایا من یه دختر پسر سالم صالح ازت میخوام:)))))
..........
دلم شدیدا بچه میخواااااد...چراشو نمیدونم
  • مرمر

نظرات  (۴)

منم که عکسمو دیدی ساده م ... تازه بعضیا خورد تو ذوقشون که ساده بودم و عجق وجق نبودم :| مثل دوستم ( نقطه )

ولی عاشق لوازم آرایشی :دی

پاسخ:
اصن به نظرم ساده بودن پشتبندش..شخصیت,وقار,خوشتیپی,زیبایی...میاره:))
اونوو که منم عاشقم:*
آخ جون رمزی نمینویسی دیگه! :)) 
هربار نیومدن با قفل در روبه رو میشدم ..تا امید برمی گشتم
ای دختر شکمووو..
منم دلم نی نی میخواد..ای خدا
پاسخ:
:))))
نه کلا رمزی نوشتن ندوسسسست:)
من با خودم معلوم نی چند چندم ...هم میخوام هم نمیخوام:))
  • دختر همساده
  • پس دیگه خودتو درگیر نکن.
    تا دلت گفت نی نی یه دونه بزن تو دهنش بگو به وقتش :))
    پاسخ:
    خخخخ...خندم گرف از حرفت...باشه:))()
  • دختر همساده
  • سلام عزیزم..
    سادگی زیباست همیشه:)
    جینگول پینگول سالی یه بار برای تنوع :))
    ووویی خوب اگه شرایطشو داری یه دونه بیار مرمر جونم:)
    پاسخ:
    هووووم تنوع...خوبه :)))
    ندارم متاسفانه...شایدم خوشبختانه:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی