دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

گلوبلبل

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۱ ب.ظ

دقیقااااا دارم بزور به خودم نشوون میدم کههه نیییییگا....چقد همه چی خوبه,چقدهمه چی گلوبلبل....از دیشب تا حالا یخم...هیچ وسیله گرمایشیییییی گرمم نمیکنه حتییی حتیییی ..بغل مستر..

اصن متنفرم ازاینکهه پیشاپیش واس چیزی ذوق کنم...اما اینبار اینکارو کردم...ضربشم خوردم...طوری که حس میکنم دیگه جونی برا بلند شدن ندارم....یکی نیس بهم بگه مرض داری ذوق الکی میکنی....یکی نیس بهم بگههه تو نمیدونی اینجا دزد سر گردنه داره...ذوقت وسط راه ازت میدزدن....یجوراییی هیچکس این وسط مقصر نیست..بیچاره مستر از دیشب تاحالا ..حالش گرفته شده...

خستم...خسته..

.................

حوصله نوشتم بقیه چیزارو ندارم:|

  • مرمر

نظرات  (۴)

همیشه بگو ان شاالله :)

اگه خدا بخواد اتفاقی نیفته کاری به ذوق کردن یا ذوق کردن تو نداره که ... ذوقتو بکن،ان شاالله هم بگو :)

پاسخ:
انشاالله:))))))))
عزیییییزمممممم...
ببین مرمر، بعضی وقتا یه چیزایی بدجوری ضد حالن ولی وقتی یه مدت میگذره میبینه عه چه خوب شد که نشده بود...
پاسخ:
هوووم..اره حرفتو قبول دارم
:(((((((((((((((
میشه بخندی؟
پاسخ:
بیا:))))))))))))
  • دختر همساده
  • عه مر مر ؟؟؟؟
    چی شدی آخه عزیزم...
    پاسخ:
    خوبم عزییییییزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی