دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

merry christmas

جمعه, ۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ب.ظ

ترکییب موز گردو زیر دندون . ...عالیه عالی...

اعتراف میکنم همش تو کیکای تولد دنبال موز گردو های بینشم..خصوصا وقتی با خامه قاطی میشههه...اووووف:)))

تولد خوش گذشت خیلی خیلی...از غذاها هیچی نگم که عالیییی بودن....ولی خوب اصولا من نمیتونم زیاد بخورم ...اصلا اینجورجاها اشتهام میره رو به کاهش...سهم من ته دیگه شد با فسنجون سیاه:)

.....................

بعضی حرفا نیییش دارن ...میخوری حرفو به خودت میپیچی...بعد ولی نمیتونی حرف بزنی:|

یه نشستی باید داشته باشم باهاش.....

......................

از گردن تا وسطا کمرم به شدت گرفتس...گز گز میکنه..از طرفی زانوم که از پارسال تا حالا درد میکنه..باید برم دکتر حتمنی...

................

مستر میگه کلاسات کم شده برو باشگاه...میخوام برم ...دلم واسه باشگاه تنگ شده خیلی خیلی......

دلم ماشین میخواد ...راحت برم استخر,باشگاه...

داشتن..ماشین یعنی راحتی..قدرشو ندونستم

.چقد مستر گف ماشین بشین..گفتم نه ..نمیخواد..اه اه...پشیمونم خیلی ..ازش استفاده نکردم..ادما هرچی دارن قدرشوو نمیدونن..از این به بعد میخوام از زندگیم ,داشته هام نهایت لذتوببرم:)))

.........

سریال شهرزادو فردا میگیرم ببینم  ...اینقد که تعریفشو شنیدم

  • مرمر

نظرات  (۲)

  • دختر همساده
  • ترکیب نون بربری و بستنی زعفرونی
    و
    انگور عسگری و خیار هم عالیه ^_^

    ووویی فسنجون...

    دکتر برو خو به زنده بودنت مشکوک شدم :/

    شهرزاد.. عالی ^_^
    پاسخ:
    امتحانش نکردم هنووووو...
    زنده ام شک نکن:)))))
    پس همه چی خوبه که :)
    حتما دکتر برو مخصوصا زانون ممکن_ خودت متوجه نشی داره به مفاصلت آسیب وارد میشه و ممکن_ در دراز مدت نمایان باشه...

    پاسخ:
    رفتم...ازمایش نوشت برام فعلا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی