دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

شهرزاد

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲ ق.ظ
مستر رفته بود بیرووون,اومد گف مرمر اماده شو بریم بیرون گفتم باشه...رفتم لباس بپوشم..دیدم گوشیم زنگ میخوره میدونستم مامان..بدو اومد گوشی برداشتم ...لمس گوشی برام نا اشنا بود...گوشی گذاشتم سرجاش..دوباره نیگاش کردم دیدم داره زنگ میخوره..گوشی برداشتم...تمام مدت مکالمه حواسم به قاب گوشی بود...یه قاب خوشگل:))))) که نمیدونم با چه سرعت عملی زده بودش به گوشیم...
خیلی خیلی سورپرایز شده بودم از کادوش...بعد میدیدم چطور ذوق زده شده از خندیدنم از ذوق کردنم:))))
گف اینم کادو سال 2016.....
.....................
سیستر چندتا لاک گرفته ....خیلی خیلی قشنگن...دلم میخوادشون..به مستر گفتم,گف بریم بخریم:))
.........
شهرزاد جز اولین سریالی که من دنبالش میکنم...مسترم خوشش اومده حالا هی میگههه برم قسمتای دیگش بگیرم بیایم ببینیم:))
.........
امسال خیلی زود برام گذشت...دارم فک میکنم یه ماه دیگه باید بریم دنبال ماهی قرمز...اونوقت من انگاری دیرو بود ماهی قرمز گرفتم برا سفره هفت سین......
..........
دوست دارم کارای مهم..مفید انجام بدم...اصلا بهتر بگم دلم میخواد ادم بزرگی بشم:)

  • مرمر

نظرات  (۲)

مبارکه :) 
پاسخ:
ممنونم:)))
منم شهرزاد رو دنبال میکنم بعدش از وقتی تبلیغش رو دیده بودم  مصمم بودم ببینم چون دوتا از فیوریت بازیگرام اونجا هستن :)
اوهوم مرمر امسال واسه منم خیلی زود گذشت اصلا باورم نمیشه داریم میریم توی 95...
پاسخ:
دیدی مایاااا اصن حس میکنم سال ماهم گم کردم.....
عالی این سریال..عالی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی