دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

حقیقت

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۴۳ ب.ظ

روزه ام...منتظرم مستر با فلافل برگرده خونههه:))) برا افطار بخوریمش...

.............

ناخواسته تا الان دوتا کلاس خصوصی به پستم خورده:|

خووو من اصلا حوصله توضیح دادن ندارم....واینکه چندساعت بخوام به کسی چیزی یاد بدم...برام سختههه..بعدنش نمیدونم چطو دوس دارم استاد شم بااین  اعصابو روانم والا:)))

..........

این روزااا سعی خودم میکنم که درس بخونم...امتحانا پشت همههه و وقت زیادی ندارم....

..........

دیشب رفتم پیش ساره..شیکمش جلو اومده:)))

تا حالا این حس خوب نسبت به کسی نداشتم یا بهتر بگم نسبت به زن بارداری نداشتم...اما ساره انگار خواهرم و اون نی نی خواهر زادم..

...........

از بچگی عاشق اهنگای ترکی بودددم خصوصا خواننده های زن...بعد این خواننده زن رو تازه پیدا کردم عاشق صداشم:))

ders olsun

..........



ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﻏﯿﺮه ﻃﺒﯿﻌﯽ ﻏﺬﺍ ﻣﯿﺨﻮﺭﻩ ﻭ ﻣﮑﺚ

ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﺑﺪﻭﻥ ؛ " ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﻪ "...

ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺻﻼ ﺍﺷﮏ ﺑﻪ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﻤﯿﺎﺩ ، ﺑﺪﻭﻥ

ﺧﯿﻠﯽ " ﺗﻮو ﺩﺍﺭﻩ "...

ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺨﻨﺪﻩ ، ﺑﺪﻭﻥ " خییییییلی ﺯﺧﻢ

ﺧﻮﺭﺩﻩ "...

ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺑﻪ هممممه ﭼﯿﺰ ﺑﯽ ﺗﻮجهه ، ﺑﺪﻭﻥ

" ﺯﻣﺎﻧﯽ ، ﺯﯾﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺣﺪ ، ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩﻩ "...

ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ توو ﺍﺣﻮﺍﻝ ﭘﺮﺳﯽ، ﻫﯽ ﻣﯿﮕﻪ: ﺷُﮑـــﺮ

ﺑﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ ، ﺑﺪﻭﻥ " ﺩوﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻪ ، ﻧﻪ ﺣﺎﻟﺶ ﺧﻮﺑﻪ  ﻧﻪ

ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﺵ "...

ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﻓﯿﻠﻢ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﺑﺪﻭﻥ " ﺍﺯ ﻧﻈﺮ

ﻋﺎﻃﻔﯽ ، ﮐﻤﺒﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ "...

ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﺁﻫﻨﮓ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﺑﺪﻭﻥ

" ﺩﺭﺩﻫﺎﺷﻮ ، ﺧــِــــیـﻠﯿﻬﺎ نمی فهمن "...

ﺍﮔﻪ ﺩﯾﺪﯼ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﺍﺯ ﺩﯾﺪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻗﺎﯾﻢ ﻣﯿﮑﻨﻪ

ﺑﺪﻭﻥ " ﺍﺯ ﺧــِــــــــیلیا ﺿﺮﺑﻪ ﺧﻮﺭﺩﻩ "...

اگه دیدى کسى زیادمیخوابه

بدون"خیلى تنهاست"...

ﻣﺎ ﺧﯿﻠﯽ ﭼﯿﺰﻫﺎ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﻢ ، ﻭﻟـــﯽ ﺗﻮﺟﻪ ﻧﻤﯿﮑﻨﯿﻢ....!!!


متن بالااا بدجوور ذهنم درگیر کرده...حس میکنم خیلیاش حقیقته....حقیقت محض...

  • مرمر

نظرات  (۵)

نی نی معلوم نشد چیه؟

پاسخ:
نهه..دکتر براش این ماه سونو ننوشته:)
  • لیدی رها
  • به خودت انگیزه بده که چه خوبی هایی داره تدریس خصوصیت؟؟؟

    پاسخ:
    باید اینکارکنم
    سلام عزیزم..
    خوبیی؟
    میخونمتا اما خوب بیشتر اوقات خاموشم..
    اهوم واقعا تحصیل تو رشته ایک ه دوسش داری خیلی خیلی حس خوبیه...
    روزه ت قبول باشه خانومی.
    منم متن بالارو قبول دارم خیلی..منم قبلا وقتی یه جایی خوندمش ذهنم درگیرش شده بود.
    پاسخ:
    عزیییییزم...ایرادی نداره,ممنونم...خیلی راستکی
    عزیزم، روزه اتونم قبول:-*
    آخ منم با اینکه خیر سرم تیچرم اما اصلا حوصله توضیح اضافه ندارم :دی
    آهنگ های ترکی خود ِ زندگی ِ .....
    .
    :) یه چیزی فراتر از حقیقت محض حتی ...
    پاسخ:
    ممنووونم:)))
    خخخخ پس فقد من نیستماین حس دارم:))
    اره اره:)))
    :))(
    زباد خوابیدنه که کاملا درسته بنظرم
    پاسخ:
    همش درست تقریبا:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی