دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

بی...

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۴ ب.ظ

بدم میاااد از ادمایی که حرفاشونن ..قولاشون یادشوون میره...

نموونش همین استادی که بهم هفده داد....یعنی اون لحظه که نمرم دیدم دنیا رو سرم خراب شد...چرا؟؟چووون من تلاشم کرده بودم میدونستمم بیست میشم بدون شک...ازطرفی شاگرد اول کلاسش بودم..پنج نمره هم توکلاسش سر کارای مختلف بهم داده بود...خوب ایناهمه جلو چشام رژه میرف حس میکردم ..خ//رم کرده:|

من حقم میگرممممممم ...مطمئنم:)

..


  • مرمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی