دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

شیکمووو

جمعه, ۲۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۷ ق.ظ
یادمه به پرستووو گفته بودم باقلواا دوست ندارم...من...تا حالا نخورده بودمش..من خیلی شیرینی هارو تا حالا نخوردم خوووو..چوون هیچ علاقه ای نداشتم بهشووون...اما الان ...به شدت میلم میکشه شیرینی بخورم..باقلوا هم خوردم ...خوشم اومد:)))))
........
یه مغازه پیدا کردیم.....تووووووش پراز زیتوون...ترشییی...لواشک..عالی بود عالییییییی...بعد بابا شاهانه خرید میکنه از همه کلی خرید...منم خووووش خوووشونم بود:))))
لواشکو گاز نزنییین بذارید تو دهنتون اب بشه...  
..........
من شیکموووووووأم بگمووووونم:)))))
........
رفتم امرو پیش یه دوست قدیمی..اما دوسش ندارم..از وقتی مستر اومد تو زندگیم ,بدم اومد ازش...احساس خطر میکردم پیشش بودم...خیلی خیلییییی
  • مرمر

نظرات  (۲)

  • دختر همساده
  • لواشکو گاز نزنییین بذارید تو دهنتون اب بشه...  ***
    همین یه جمله برای ضعف کردن من کافی بود:)))
    امان از اون دوستا :((
    پاسخ:
    بلهههه دقیقاااا اماااااان امااااان:|

    ای جاااااااااان...بخور بجای منم
    وااااای باقلوا خود ِ زندگی ِ :دی اصن هیچی اندازه باقلوا من ُ خوشال نمیکنه :دی 

    پاسخ:
    دیگه منم الان دوس میدارمش:)))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی