دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

به قول پرستو

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ق.ظ

دیگه واقعاااا باید کم کم این گوشی از خودم دور کنم....یابهتر بگم از نت فاصله بگیرم ..چه معنی میده اخه همش کلم تو گوشیه:|

……………………………………

صبح به حدی هوا خوب بوووود که دلت میخواست قورتش بدی...یجورایی سرد زیر پوستی بود...یعنی سرد بوداااا ولی نه سرمایی که اذیتت کنه...فقط زیر پوستت سرما حسس میکردی:)

بعد همه جارو مه گرفته بوووود:))

.................

شامپوو بدنا تکراری شدن ودیگه عطراشوووون تو ممخام نمیره(به قول پرستو)

اقاااااا ریکا با رایحه اکالیپتوس دیده بودییییین؟؟؟؟!!!

عالیههههه عالیههههه...یجورایی حال ادم خوب میکنه..خیلی خیلی:)))

...................

شاید یروزی کلکسیونی از عطرو ادکلن جمع کنم شاید:)

.................


  • مرمر

نظرات  (۳)

الان دیگه همه سرشون تو گوشیه :|
پاسخ:
:|
  • دختر همساده
  • واقعا این کار رو بکن مرمر آرامش میگیری..
    بی اغراق بگم خوشحالم که گوشیمو زدن.و مقتدرانه در برابر هرگونه خرید گوشی حتی همونی که خیلی مورد علاقم بود مقاومت کردم این چند هفته:/
    هر وقت احساس کردم آدم شدم دوباره میخرم.
    ................
    ووویی چ هوای خوبی:)
    .............
    ریکا اکالیپتوس! چ حالی میکنن ظرفها!
    شامپو بدن دوست دارم رایحه اش ملایم باشه.
    الان یه دونه خریدم گیاهان دریاییه بوی پی پیِ نهنگ میده اصن.
    ..........
    من دوست ندارم عطرهای مختلف داشته باشم.
    دوست دارم یه بوی خاصی همیشه با آدم باشه..
    پاسخ:
    بابااااااا مقتدرانهههه:)))
    ....پی پی نهنگ:)))))))))))
    .......هوووم خوووب اینم خوبههه:)ولی من دوسدارم کلی عطر ادکلن داشته باشم
    سعی خودتو بکن انجام میشه مثلا از تایم کم شروع کن اگر روزی ده بار چک میکنی جایی رو برسونش به پنج بار فکر کنم حل بشه.
    شامپو بدن دارپین آروماتیک رو امتحان کردی؟
    بیشتر توی داروخانه ها دیدم.....
    البته نباید زیاد باهاش بسابی خودتو در حد_ گربه شور چون ممکن دارچین پوستت رو ملتهب کنه البته اگر حساس باشه پوستت بهش.


    پاسخ:
    همین کارو دارم انجام میدم
    ....
    هوووم امتحان میشه:)))
    ممنونم:*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی