دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

حالم خوبه

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۲۶ ب.ظ

اینقد تو زندگییی پوستم کلفت شده که همه چی زود فرامووش کنم..حالم خوب شهه

.......

شب یلدا تا غروبش کلاس داشتم..پس قضیه رفتن خونه مامان اینا منتفی شد..تصمیم گرفتیم بریم بالا پیش خانواده مستر..شب خوبی بووود..کلی خوردنی بود که من به بستنی یخی بسنده کردم ترجیح دادم خودمو نترکونم..والا واسه یدقیقه بیشتر که ادم اینقد نمیخوره:|

......... 

دیشبم تا صبح بالا سر مستر بودم ..گردنش درد میکرد..خیلی خیلی.  تکوون نمیتونست بده,فک کنم سرجمع تا صبح 3ساعتم نخوابیدم..ساعت هفتو خورده ای بود بیدارشدم دیدم مستر داره میره وسط حال بخوابه..منم رفتم پیشش..اب گذاشتم جوش بیاد کیسه اب گرمم پر کردم,گذاشت زیر سرش گرفت خوابید...منم کنارش دراز کشیدم خوابیدم تا ساعت یازده..بعدشم غذارو گذاشتم رو گاز اماده شه..خودمم رفتم بیرون دنبال کارام...چندوقت بود مستر از این ساعت ورزشیا که کاملا پلاستیکی با لمس صفحش عدد نشون میده میخواست...یهوو چشمم افتاد به ساعت پشت ویترین ساعت فروشی..خلاصه رفتم مشکیش واسش خریدم به مناسبت هدیه شب یلدا..یه پیراشکیم گرفتم,کارامم انجام دادم اومدم خونه...کلی از دیدن ساعت ذوق کرد همون لحظه بست به دستش:))

........................

منوو مسترر تو وسایل بهداشتی ارایشی همش دنبال رنگ بنفشیم..تجربه بهمون ثابت کرده رنگ بنفشاا خوشبوأن..الانم یدونه شامپو بدن گرفتم گلرنگ بنفشه ..بوش عالیههه...

تووش دون دونای بنفشم داره تازه:)

..................

امتحانات نزدیک..من خوشحالم:)))

  • مرمر

نظرات  (۳)

  • دختر همساده
  • آهان اون نرم کننده ave بود :دی
    پاسخ:
    اوه پای ثابت حموم ماست:))
    وای آرهههههه الان که گفتی دیدم راست میگیا رنگای بنفش خوش بو ترنننن
    پاسخ:
    اهوووم خیلی خیلی:))
  • دختر همساده
  • زمستون مبارک:)
    پوست کلفتی خوبه:)
    گردن درد خره :(
    بنفش.. مثل اسپری نی و آ/مام صابونی نی و آ/نرم کننده موی نمیدونم چی چی :)
    پاسخ:
    قربوووونت:)
    واقعا:)
    اره اره دیدیییییی:))))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی