دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

رانندگی

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ

دیروو اولین تجربه رانندگی ...خیلی خوب بود.منو مامانو سیستر باهم دیگه..رفتیم خونه مادربزرگه خوو برا منی که تا حالا تنها رانندگی نکردم همیشهه یه حامی مثه بابا یا مستر کنارم بودن ..هیجان انگیز بود..

گواهینامه رو 18سالگی گرفتم اما تو این چندسال دوس نداشتم رانندگی کنم ..نمیدونم چرااا..

خیلییی خوب بود...خیلی....

.......................................

  • مرمر

نظرات  (۴)

رانندگی خیلی خوبه، پیشنهاد می کنم قبل از باردار شدن زیاد رانندگی کنی که وقتی بچه به دنیا بیاد خیلی لازمتون میشه رانندگی
پاسخ:
اهوووووم درس میگی😉
ادامه بده
از هیچی نترس
من 10 ساله گواهینامه دارم
10 روز دیگه 10 سالش تمومه
هنوز نمیشینم
پاسخ:
اهوووووم حتماااا ادامههه میدم
چرا خووو؟؟کیف میده ..امتحان کن
خوبه که ادامه بده دیگه...
پاسخ:
باشه دیگه😉
  • دختر همساده
  • منم انقدر دوس داررررررررم...
    آفرین بهت.. به ترسای بیخودت غلبه کن..
    پاسخ:
    باشهههههه باشهههههه
    اره والا غلبه چیز خوبیییییست😉

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی