دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

حالم بده

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۲ ق.ظ

ازدیشب دارم تو تب میسوزم....هیچی نمیتونم بخورم..تنها افتادم روتخت..هرچند دقیقه یبار ..بالای نافم تا زیر سینه یه درد وحشتناکی میپیچه توش...

من چیکارکنم......

  • مرمر

نظرات  (۴)

بهتری مرمر جان.من تازه شناختم مریمی که تو اینستام هست رو 
پاسخ:
ممنووون عزییییزم...
جسارتا ادرس اینستات چیه؟؟؟
  • دختر همساده
  • عه من الان خوندم اینوووو
    خدا بد نده عزیزم..
    فدات بشم من مریض شدی..
    بقول آبجیم بسکه لخت میری حموم سرما میخوری :))
    ایشالا زود خوب شی عزیزم.
    پاسخ:
    خخخخخخ..حرف مامان منو میزنه...
    ممنووونم عزییییزم..
    خوبی تو؟
    دیشب دیگه باید با زور میخوابوندمت هوم؟
    اصلا تجربه نشون داده گاهی خشونت تاثیرش از همه چی بیشتره!!!!!
    پاسخ:
    خخخخخخخخخ...خوچیکارکنم خاااا
    خوابم نمیبرد دیگه...
    عزیزم خب پاشو یه دکتر برو ): البته امیدوارم تا الان رفته باشی
    پاسخ:
    رفتم:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی