دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

پراز حس مبهمی برام

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۴۲ ق.ظ

نمیخواام استرس داشته باشماصلا ولی خاااا خودش میاد دیگه من چه بکنم ..فکر کردن بهش...اصلا بیخیال ..هووم... وای -میستم نتیجه رو میبینم...

................................

یه سفر یروزه رفتیم من ومامان بابا مستر...سه نفری..خیلییی خوب بوود خوش گذشت کلیی...من ههرجا میرم دوس دارم اول برا اطرافیانم خرید کنم بعد برا خودم..شماهم اینجورین؟

اول واس خواهری یچی خریدم..بعد مستر..بعد خودم..چیزای کوچیکی بودن درحد یادگارری..یه دستبند جالب خالخالی..ظرفای سفالی برا مستر که خیلی دوس داره..یه دستبند قرمز برا خودم

...................................

هیچ غذایی بهتراز کوبیده داریم ایاااا؟

..........................................

شبش رفتیم خونه داداش مستر. .مستر یه برادر زاده داره فقط

7-8سالشه داره میره کلاس دوم.....رفتیم باهم خرید ..بابای مستر کلی برا نوه اش خرید کرد..هوووم ...چرا پدربزرگامون اینقد با ما فاصله سنی داشتن؟بعدترش اینقد زیاد بودیم که کسی برا ما از این کارا نمیکرد...:(

.....................................

تولد مادر مستر و داداشش به فاصله یک روز  .....مادر پسر ..هردو شهریورین ..نمیدونم چی براشون بگیرم...

.....................

یه نتیجه گیری کردم..اونم اینکههه .:زندگی نمیشه از رو هیچ قانونی جلو برد..یعنی چی؟؟یه جا خوندم برا همسرتون نامه بنویسین..عیباش.خوبیاش بگین...خوب؟منم نوشتم..تهش چی شد ..؟جنگ اعصاب...مستر ازم خواهش کرد دیگه براش نامه ننویسم..

گف بیا رودر رو حرف بزنیم...

یا مثلا میگن ادم موقع عصبانیت بشناس...خو این حرف به نظرم درس نیس..خو طرف عصبانی کنترلش دس خودش نی زده به سیم اخر...بعد من اونو اون لحظه بشناسم..اصلا وابدا..




  • مرمر

نظرات  (۳)

سلام عزیزم ممنون که اومدی.
اوم سفر یه روزه خیلی خوبه.من که خیلی دوس دارم.اونم با خانواده که حتما میچسبه.
خدا مامانمون رو برامون نگه داره.
روزت خوش بانو
پاسخ:
همچنیییییین بانو
نتیجه گیریات عااااااااالی بود
دقیقا همین طوره که فرمودین
من از طرف مادری با اینکه خیلی زیاد ب.دیم اما هدیه گرفتم. اما طرف پدری هیییییییچ
پاسخ:
مرمر همش درست میگه😉
من از هردو طرف هدیه گرفتم...ولی خا نه اینجوری..وبه این شدت
  • دختر همساده
  • الان کاملا شناختمت..
    مرمر خودمی :)
    هووم من خیلی به اون ته پستت فکر میکنم.اما اگه قرار باشه طرف رو تو عصبانیتش بشناسیم واقعا نود درصدمون باس قید طرفو بزنیم :)))

    پاسخ:
    خوووووب خداشکر😘
    واقعاااا گل گفتییی,چوون حتی صبورترین ادم ها هم عصبانی میشن تو عصبانیت حرفاوخوبی نمیزنن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی