دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

باباهاااا

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ

حال بابای مستر خیلی بد ..خیلی..

نمیدونم گفتم یانه ,بابامستر شیمیایی...ریه هاش داغون ...دلم براش میسوزه خیلی خیلی..پای حرفاش که میشینی میگه از سی سال اول زندگیم هیچ نفهمیدم..الانم که حالو روزم اینه ..بابای مستر همیشه همه جا طرفه منه..واس منی که پدرم اینقدر راحت احساساتشو بروز نمیده..بابامستر خیلی کاراش رفتارش اوایل واسم تعجب داش

مثلا راجب همه چی نظر نمیده از رنگ مو بگیر تا لباس...

یاهمیشه ازم بوووس میخواد...و.....

خو بابای من اینجور نیس اصلا دوستداشتنش ابراز نمیکنه...

خوشحالم از اینکه مستر تو همچین خانواده ای بزرگ شده:))))

........................................

دیشب تولد خوب بوووود

بزا مادر مستر یه سرافون با یه بلوز استین بلند گرفتیم ...هردوقشنگ بودن خیلی..

برا داداششم یه ست گرمکن شلوار ورزشی ...

نمیدونم چرااا ولی تولد غم  داش توش...

شاید برا من اینجور بود ...شاید..

.................................

بابای مستر توفکر خرید خونس..براهمه بچه هاش..

میشه براش دعا کنین و انرژی مثبت بفرستین هم برا سلامتیش هم برا اینکه به ارزوش برسه که یه خونه خوب پیدا کنه واسه بچه هاش...

  • مرمر

نظرات  (۴)

  • خانم توت فرنگی
  • چه جالب! بابای منم توداره.برعکس پدرشوهرم مثل پدر شوهر توعه
    انشالا همه بیمارا بهبود پیدا کنن.

    پاسخ:
    ایشالاااااااا
    خوووب اینجور پدرشوهراخیلی خوبن..
  • دختر همساده
  • ای جاااانم..
    مرمر انقده وقتی مجرد بودم پدر شوهر رویاییم مث مال تو بود..
    الان نظر خاصی درمورد پدر شوهر خودم ندارم..
    میدونم منو از دو تا جاری هام بیشتر دوست داره و یه موقع هایی یه حرفای باحالی میزنه اما باز اون پدر شوهری که بشه عاشقش بود نیس!
    خدا شفا بده این مرد نازنینو.
    پاسخ:
    پدر شوهرااا اصلا یجور خاصی خوووبن😊
    بازم جای شکرش هس که توروبیشتر دوسداره😉
    الهی بگردم
    انشالله حالشون خوب بشه
    خوبه مرد بتونه ابراز احساسات کنه
    پاسخ:
    خدانکنه....
    تنکس عزیییییییییییزم😊
    اره واقعا.  
    اوخخخخ چه دوست داشتنی پس فک کنم جرات میخواد که احساسشون رو نشون بدن همه ی باباها نمیتونن اینجور باشن.
    آمین مرمر جان_ عزیز امیدوارم هر چه زودتر سلامتیشون رو بدست بیارن....
    پاسخ:
    ارههه مایا,ایشالاااااا
    ممنوووون بابت دعات😘

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی