دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

بی نت

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۲۷ ق.ظ

دو سه روزی بی نت بسر بردیییییم...همزمان نت خونه ماوخونه پدرمستر..ونت خونه مامانم اینا قط بود  ....جالبههه نه 

خندم گرفته بود خا اخه چراااا ..

بعد الان از کله سحر مثه معتاداکه بهشوون مواد میرسه خودشوون میسازن ..دارم خودم میسازم و وب شماهارو میخونم:)

...............................

جمعه روز خوبییی بود از پنجشنبه خونه مامان اینا بودیم . قرار بود ناهار کباب بخوریم ..بابا رف رو منقل جوجه..وکباب ترش زد..سیستر کباب تابه ای درستید.بعد توش کره ریخت..من از کره متنفرم ..یعنی اصلا بوش قادر منوتاسرحدمرگ ببره..اینقدکه دلو رودم بهم گره میزنه..اینچنین شد که ما فقط جوجه خوردیم و خوب دلمون تو کباب تابه ای لای نون لواش مونده..خخخ

شامم اش رشته به سیستر سفارش دادام ....

اقا یه سواااال شما اش رشتتون ابدار میشههههه؟؟؟بخدا ارزومه اش رشته ابکی بخورم ..هم سیستر هم مادر مستر وقتی اش درس میکنن جوری لعاب مینداره ملاقه تووش نمیره:|

الان نگین چقد شکموو این بشر..

وقتی میگم کباب شما حساب کن دوقاشق برنج 4تیکه مرغ:|

...............................

جمعه کلا روز خرید بود برام...

روتختی گرفتم گلدار:)+شلواربرامستر+یدست پیش دستی برا خونه+دوتاپارچ+منگنه+دفترچه یادداشت گل گلی+ازیناکه پیتزا برش میده....:)))))

خووو من کل هفته شارژم دیگه..

یه دعاکنم همینجاا که ایشالا خدا به همه ادما دل خوش بده ..با اونقد توان مالی که هرچی میخوان بخرن حسرت هیچی نخورن...الهی امین

......................

اقووو یه موتورخوشگل دیدین که زن شوهر روموتو هم خوشگلن کلاه کاسکت هم گذاشتن بدونیین ماییم:-D

....................

هوااا دیدین چقد خووب شدههه؟؟؟اخیی دیگه گرم نیس....من به شدت از گرما بیزارم .:-\

قشنگ بوی پاییز میاد...دیشب داشتیم میخوابیدیم مستر میگه مرمر سردته؟میگم اهووم از کجا فهمیدی؟میگه نوک بینیت سرده...دماسنج من بینیمه:))))

..................

میخوام شباپاییز فیلم ببینیم بعد من یه عالمه خوردنی بیارم بخوریم..بامسترقرارگذاشتیم دم نووش درس کنیم..باید میوه خشک کنم...

...........

  • مرمر

نظرات  (۶)

  • دختر همساده
  • آش رشته ی آبکی ام آرزوست :)
    کاش عکس از رو تختیت بذاری.
    یه پیج فروش رو تختی تو اینستا هست که طرح هاشو خیلی دوست دارم.از وقتی دیدمشون اونی که خودم خریدم از چشمم افتاده...
    :(
    پاسخ:
    میذارم این سری..ولی خا بلدنیستم:))
    هووم چرا من تو اینستا ندارمت
    سلام خوبی؟
    آخییی عزیزم سگم خوبه..من سگم دوس دارم...اما گربه رو بیشتر.
    آدم درو باز کنه یه سگ یا گربه ببینه پشت در خیلی خوبه...
    وایی گفتی...بزرگترا باید یاد بگیرم تصمیم در مورد بچه رو به بچه هاشون بسپرن نه این که هردفعه با حرفاشون اذیت کنن.نمیدونم چی بگم والا..
    وایی از بی نتی نگو که منو هلاک میکنه حسابی.
    پاسخ:
    اهووووم خیلی:)))
    اره والاا:|
    ما یه چیز بینابینی میخوریم. نه اونقد سفت که ملاقه نره توش نه شل مثه سوپ
    من میگم سهم خودت رو بذار رو گذار یکم آب بریز توش بجوشه تا به غلظت مورد علاقه ات برسه
    پاسخ:
    دقیقاااا ازتین به بعد اینکارمیکنم
    وای وای اعتیاد به نت والا بد دردیه ://

    آش مامانم نه زیاد رقیق میشه نه زیاد غلیظ...ولی کلا من خوشم نمیاد ازش 
    سیر نمیشم باهاش :دی

    خرید خیییلیییی خوبهههه ^____^ مبارکه :)

    عاشق این هوام که پتو رو محکم بپیچی دور خودت!!  
    پاسخ:
    دقیقااا:|
    خخخخ من اینقدمیخورم تاسیرشم...:).
    ممنووون...
    هوووم اره یه ماگم دستت باشه از توش بخارم بیاد
    آش رشته رقیق با سرکه سفید به به نگو که دلم هلاک_!
    ایشالا ایشالا....
    هوا؟
    سرده من از همین جا اعلام آمادگی میکنم دیگه میخوام با دوتا پتو بخوابم!!!!!!
    پاسخ:
    اش رشته باسرکه؟؟؟هوووم امتحان نکردم خووو. ....
    خخخ من فعلا با یدونهههه بسمه

    سلام مرمر خانوم

    از ما اولش آبکیه بعد که سرد میشه سفت میشه مثل سنگ!

    پاسخ:
    مثه مال مااا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی