دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

زلزله

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

مسترخوااابه....دارم فیلم میبینم 

.رااجب_زلزله_خیلی خیلی وحشتناک ..تصوراینکه یه روزی همچین زلزله ای بیاد ..ادم تا مرزسکته پیش میبره..

........

فردا روز اول دانشگاس...

+ادامه پست+++++++++

فیلم دیشب خیلی خوووب بوود..کلا من از اون مرد گندههه-اسمشونمیدونم-خیلی خوشم میاد توفیلما...

...............

ازکله سحر بیدارم واس دانشگاه رفتن خوووو..اخه فتونیم صبح کلاس گذاشتنتون چی بود..اصن کی به من گف هفتونیم صب کلاس بردارم هاااان؟؟اها یادم اومد این استادش خیلی خیلی خوووب بود..

.............

یه چیزی همش ذهنم ازار میده ..تاحالا شده به عزیزتووون تو زندگی تماس بگیرین بعد از اینکه جواب داد..شما خداروشکر کنید؟؟؟نه شده؟؟خوووب من از امروز قرار اینکارو کنم چرااا..چون من بشدت میترسم ازاینکه یروزی بخوام شمارو یکیازعزیزانم بگیرم..واون دیگه تا اخرعمر جوابم نده..این خیلی برام ازاردهنده است..خیلی خیلی.....

+خدایا بابت همه چی شکرت خدا..همه چی+++++

..................

تمام عکسا توگوشیم دیلیت شد..تمامشون جز 4،5تا..

*مایا عکس دریا یادته؟اون یروز خوب بود برام که بکل دیلیت شد..

عکسارو هرجایی نگه داری ممکن از بین بره هرجایی....اما اگه ازهمون اول دلتووون قفسه بندی کنیین هرقفسه مربوط به یه خاطره از زندگیتوون...تا وقتی زنده این همراتوون..واین خیلی خیلی خوبه:)

.............

روزی پراز شادی,عشق,سلامتی,براتون ارزومیکنم:))))))

  • مرمر

نظرات  (۸)

دو دفعه هارد کامپیوترم خیلی سال پیش پرید و تمامی عکسام برای خودشون رفتن.. به خاطر تکنولوژی هممون تنبل شدیم :)) یاد اون دوران که تند تند بعد از تموم شدن فیلم دوربین میدادیم برای ظهور بخیررر
یع دفعه همین چند ماهه پیش دوباره هارد لپ تاپ و هارد اکسترنالم با هم خداحافظی کردن :)) اما این بار محمدو داشتم همه رو برگردوند :دی

پاسخ:
واقعا یادش بخییییییر...
خخخخ پس فرشته نجات داشتی این سری:)))
  • دختر همساده
  • من تا حالا عکسام پاک نشدن فقط پخش و پلان همشون.فکر کنم سه تا رم دارم که عکسای عزیزی توشون هست اصلا نمیدونم کجان!
    پاسخ:
    خانوووم شلختههههه پاشووپیداشون کن خووو..
    دانشجو چه رشته ای هستی؟کارشناسی؟؟
    پاسخ:
    کارشناسی تموم کردم..
    الان دوباره میخونم یه رشته دیگه ..حسابداری
    روز اول دانشگاه هپی :))
    چیزی جز این نمیتونستم بگم خب دیگه مثلاً کلاس اولی که هی میگن روز اول مدرسه  مبارک و اینا :دی

    آخی عزیزم چه بد که همه عکسا پاک شده حس بدیِ عکسا پاک بشه :(
    پاسخ:
    ممنوووووونم:)))))))
    ایرادی ندارههه به قول شمالیا تی سرفیدا...:))))
    لدفا به چیزای خوب فک کن
    همین هفته اول هم نرو دانشگاه عیبه زشته:دی
    پاسخ:
    خخخ باشه...
    نمیرمممم دیگههه دیرو توبه کردم:))))
    سلام خانم.وبلاگ خوبی دارین.لطفا روی املای کلمات بیشتر دقت کنید
    پاسخ:
    به چششششم سعی میکنم
    واقعا پاک شد؟
    عکس حیاط و گل ها و اون راه پله ی دوست داشتنی چی؟
    چقدر بد مرمر...
    واسه منم این اتفاق افتاده بارها سر_ یک اپلیکیشن_ کوفتی...

    پاسخ:
    وااااای اره مایاااا دقیقاااا همشووون....
    سلام عزیزم.
    روز اول دانشگاهت مبارک.ایشالا که برات روز خوبی باشه و بهت خوش بگذره و موفق باشی گلم.
    پاسخ:
    ممنووون از این همه انرژی مثبت:))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی