دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

بارون

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۵ ب.ظ

دیرووز غروب قشنگ حالو هوای پاییزی داشت..یه بارون نم نم ..درختایی که برگاشون رو به زردی میرف..هوای خنک..هووووم عالی بود ..من ادم فراری از برفو بارون نیستم,دوسدارم قدم زدن تو بارونو خیلی,دیروز غروبم که داشتم میومدم خونه وسطاش یهو بارون شدت گرف من باخیال راحت برا خودم قدم میزدم ...

..........

حس خوبیه اددم برا خونش خرید میکنه :)

دوسدارم همیشه دس پر بیام خونه..وهمینطور مستر دس پر بیاد خونه:))))

............

استاد دیروزمون متولد سال هفتاد بود:|

نمیدونم اون زیادی تو زندگیش جلو بود یا من زیادی عقبم از زندگی:/

ولی دوسش داشتم ..دانش بالایی داشت وهمینطور یه جذبه خاص ..که همرو سرجاش نشونده بود:)

............

برای مستر کیک شکلاتی خریدم بعد روی کاغذای قلبی براش یه تکست های کوچولو کوچولویی نوشتم وازش خواستم بره سراغ یخچال...سورپرایز میشه:)

  • مرمر

نظرات  (۱)

  • خانوم خونه
  • بابا عجب استادی....
    من خیلی عقبم
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی