دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

بمیر

جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۸ ب.ظ

دعوااادادو بیداد دیشب...حرفایی که دلارو میشکونه,من ادم پوست کلفتیم که کوتاه میام,نمیدونم شایدم خرم..شایدم عاشق..حافظم پاک میکنه همه چیووو همه چیووو..حرف بزنه دادبزنه 

..حرف از لیاقتی که من ندارم بزنه..بعد اونوقت من رو تخت بخوابم...یه خواب عمیق..چقد خوبه ادم خوش خواب باشه..موقع خواب ارزو کنی بمیری ..بعد چشاتو ببندی باخیال راحت...

من  کلا ادم لالیم یعنی حق حرف زدن ندارم ..بزنم یهوهمه چی بهم میریزه..اما صبح ارزووو کردم خانوادم بمیرن ...دوس ندارم حرف بزنه راجبشون..بعضی موقع ها بی کس بودن چقد خوبه..لااقل حرصو جوش نمیخوری که ..إإ اون داره راجبشون حرف میزنه..

........

خوابیده میام بالا سرش نگاش میکنم ..واقعا ارزش موندن داره؟؟؟

واقعاا بمونم به پاش بسوزم بسازم؟؟

نمیدونننننم مغزم هنگ کرده میگم میخندم با بقیه اماا از درون داغوونم..باید فک کنم دودوتا چهارتا اینجوری نمیشه...

من از هیچی نمیترسم ....اصلا...

تنهایی خیلی بهتر بودن با یکی که خوردت کنه..

ایکاش این مغز لعنتی هیچیو فراموش نمیکرد ...هیچیووو

  • مرمر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی