دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

جنگل

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ
دیشب بهش میگم من خیلی صبورم نه؟؟صدایی ازش نمیاد فقط نفساش بالا پایین میرن ..اما انگار نفساش با من حرف میزنن...بعد میگم خدا خیلی دوسم داره که این قدرت داده بهم که زود ببخشم یا میدونسته تو زندگیم قرار با چه کسایی سر کنم ...گفتم من فکر رفتن توسرم بود فشار دستاش دور کمر بیشتر شد..گفتم اونجا که رو تخت خونه مامان اینا نشسته بودم بهت خیره بودم تو فکر رفتن بودم..میخواستم ببینم میتونم کنار بیام با خودم یانه..میتونم دیگه نداشته باشمت..میتونم؟؟؟این سوالی که جوابش واس خودم بی جوابه...
............
امشب دعوتیم شام ..ادما امشب همه دنبال پستو مقامن ..کله گنده..و حتی دنبال زیراب زدنن اماااا دوسدارم بهموون خوش بگذره..
............
امرو داشتم تو دانشگاه حرف میزدم با بچه هاا مجرد بودن..بهشوون گفتم دنبال خوشگلی مال منال نباشین چووووون گذراس...اونیکه قرار باهاش زندگی کنیین اخلاااق طرف..والبت نقش پر رنگ خانوادش تو زندگیتون..
 ................
از بین میوه های پاییزی خرمالووو رو عاشقم..بعد وقتی بوای اولین بار رفتم خونه پدربزرگ مستر یه درخت بزرگ خرمالو تو حیاطشوون بود..و از اون روز به بعد بیشترین سهمو من از اون درخت میبرم:)))
............
از رمزی نوشتنم بدم میاد اما فکرش تو سرم میچرخه

  • مرمر

نظرات  (۴)

خووووبی؟؟؟
چقدر نبودم من پیشت متاسفم مرمر............
پاسخ:
:(
سلام خانومی.
خوبی؟
زود بخشیدن بهتره..باعث ارامش میشه...کسایی که دیر میبخشن همیشه با خودشون درگیرن...
اهوم ذوق دارم با شوهری دوتایی بریم....خدا کنه امشبم بخیر بگذره.
تو حالت خوبه مرمری؟
پاسخ:
واقعاااا:)
ایشالا که بخیرمیگذره..
قربووونت عزیزززززم
خیلی خیلی بهترم
  • دختر همساده
  • ای جونم که تو انقده مهربونی خو...
    ولی مرمر آدمایی که کینه به دلشون میمونه و نمیتونن آدما رو ببخشن خیلی درد میکشن خودشون.من خوشحالم تو این خصلت خوب رو داری.
    امیدوارم مهمونی بهت خوش بگذره.
    ای جووونم به اون دستی که حلقه میشه دور کمر ^_^

    پاسخ:
    عزییییزمیییی مهربونم:)
    چرا فکر میکنی اینکع میتونی زود ببخشی و فراموش کنی خیلی بده?
     منم دقیقا همین طور هستم .فکر میکنم اینطوری اعصاب و روانم اروم تره
    پاسخ:
    بعضی موقع ها فک میکنم حقشوون نی بخشیده بشن خیلیااال...
    ولی اره راستی راستی اعصاب ادم راحت تره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی