دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

چش چش دوابرو

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۴ ب.ظ

من ادم قهوه خوری نیستم اصلاا...بعدن این ادما که میرن تو کافه وقهوه سفارش میدن اونم تلخو درک نمیکنم...مثلا همین مستر خودم:)یا سیستر:).....ادم میره کافه یه برش کیک شکلاتی با یه شیرموز سفارش میده یا حالا بستنی ..چیزی ..بدمیگم ؟

............

استخرو رفتیم خیلی خوب بود..هوم اصلا رفتم اونجا خجالت یادم رف کلی هم اب بازی کردیم....من شنارو خودم یاد گرفتم کلا تو همه کارا من به ادمایی که اونکارو بلدن نگاه میکنم بعد...مثه اونا رفتار میکنم..شناروهم همینجوری یاد گرفتم ...به من تو خونه لقب اردکو دادن اینقدکه حموم میرم:)

خانوم گیر داده بود که ارایش چشتو پاک کن ..من خوو اصن ارایشی نداشتم..بعد بهم میگه الان بری تو اب زیر چشات سیاه نمیشه؟گفتم نه چوون اصن ارایشی ندارم...بماند که کلی بهمون گیر میدادن چپو راس چوون اولین بار بود این استخر میرفتیم و قیافه هامون براشون ناشناس هی میگفتن خانوم اینجا دوش بگیر اونجا دمپایی بپوش ..اینجا إل کن اونجا بل کن..ولی خوب اینا یعنی حواسشون به همه چی هس و ادم خیالش راحت که تمیز استخر..

بعد منو سیستر هی حرفاشون تکرار میکردیم میخندیم یا پیشاپیش به خودمون تذکرمیدادیم:)))

...............

خیلی وقت بود اینجور خسته نشده بودم از8صبح بیرون بودم تا 7غروب بعد قشنگ له بودم واقعا توان اینهمه بیرون بودن ندارم..یهو یاد اشتی ..هیلا..ابانه افتادم ..ازهمینجا بهشون میگم خداقوت:*

.......

امرو صبح مامان مستر زنگید گف اگه میتونی یسر بیا بالا منم رفتم روزه داش ازمن خواس یکم از غذا بچشم ببینم همه چیش اوکی یا ن....بهم گف مرمر من همش فک میکردم تو ارایش چشم داری سایه میزنی ...حق داش خانومه بهت گیر بده:))))

................

برم مشقامو بنویسم:)

  • مرمر

نظرات  (۸)

آخ دقیقا آدم کافه که میره باید همش چیزای خوشمزه ِ شیرین سفارش بده. والا :دی
چقدر خوب که بهتون خوش گذشته :ایکس پرسه به شدت واهمه داره از استخر و نرفته و نمیره هم :دی

پاسخ:
دقیقاااااا:))))))))
خوچرااا؟؟؟خیلی عالیه
سلام عزیزم.
خوبی؟
فدات عزیزم ممنون که میای.
اره دیگه با خیال راحت میتونم کالجو بخرم..
چون که بابت خریدن این کتونی بسی ذوق کردم شاید توی پست بعدی عکسش رو گذاشتم.چشم.
پاسخ:
:))))
سلااااااااام:))
من ب شدت ازاستخرمتنفرم:|
ولی عاشق آب وبارونم:))
گرمایی هم هسدم:))
ریاضیمم خیلی خوبه:))
صرفاًجهت بیان مشترکیات واینکه چقدرتفاهم داریم(بجزاون استخره:)) )
خوشحال میشم باهم دوس شیم
ازوب آبانه ی مهربون اومدم خدمتتون:)
پاسخ:
عزیییییییییییییزم تونیمه گم شده منی:))))
دوست دوستیم باهم
جزئی از مربیان و ناجیان:)
پاسخ:
:))))))))...ما ارادت داریمااا
  • دختر همساده
  • منم اهل تلخ خوری نیستم..  ای جون جوجه اردک چش گشنگ 
    پاسخ:
    :))))
    پس حسابی خوش گذشته!
     آقا اینجوری نگو دیگه...منم قراره روزی جزئی از افراد استخر شم 
    پاسخ:
    اهوووم:)
    یعنی جزیی از کارکنان؟
    خب راست میگه دیگه چشم خوشگله :)
    اوفففف دیدی چقدم فیس و افاده ای هستن هی آدم رو بکن نکن میکنن خب مثلا ما نمیدونم باید دمپایی بپوشیم اونم توی کف چندش آور استخر که من متنفرم ازش حالا بگو روزی صد بار تمیزش میکنن...
    البته جدا از شوخی حق دارن بعضی ها رعایت نمیکنن...
    توو کافه دود نباشه حالا قهوه تلخ و شیرین رو میشه کاریش کرد من اصن قلبم میگیره چشم چشمو نمیبینه خب!

    پاسخ:
    خخخخخ:)

    واقعااااا رومخن اصن....
    دود ممنوع اصن اوون واس قلیون سراهاس
    ما عکس از چشم میخوایم یالا
    :دی
    کنجکاو میکنی دختر مردم رو! :)))))
    پاسخ:
    :))))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی