دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

ابانه

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۰۳ ب.ظ

بیشتراز ظاهر که منو مستر اخلاقمون که شبیه هم ..یجورایی یه داستانایی از بچه گیامون داریم که به کسی نگفتیم...بعد میایم براهم حرف میزنیم میبینیم إإچقد مثه هم..مثلامن خیلی خیلی به خانوادم وابسته بودم وهستم بعد شب موقع خواب همش یه ترسی تو وجودم بود که نکنه کسی حالش بد شه یاکسی از دس بدم ...بعد تا خود سپیده صبح باخداحرف میزدم دعا میخوندم هوا که روشن میشد انگار خیالم راحت میشد میخوابیدم ...مسترم دقیقا همین حالتو داشته...

یا خیلی چیزادیگه..

...............

من هیچ وقت بچگی نکردم یعنی اصن همه چی بلد بودم ازاون اول یه دختر عاقل...بعد الان دوسدارم بچم اینجوری نباشه ..دوسدارم بچگی کنه ...عاقل بودن همش خوب نی:|

…………………………

کبودی تنم خیلی خیلی وحشتناک شده من تاحالا هیچ جایی از بدنم اینطورکبود نبوده حلقه هولاهوپ خیلی نامرد خیلی:)

ولی دوسش دارم:)

………………

وقتی بچه هاا گفتن امرو سوم ابانه من هنگ کردم....واقعا نفهمیدم کی ابان شد..هووووم اون موقع که مدرسه میرفتیم ماه مهر برامن ککککککش میومد انگار دیگه مغزم إرور میداد ازبس طولانی بود...

اما امسال نه زود تموم شد.

…………………………………

مستر اومد خونه دیدم خندووون میگم چیه؟میگه ازاین که لحاف جلو تی وی ذوووق دارم:))))مستر عاشق اینه پتو بالشش جلو تی وی بندازهه درازبکشه:)

........................

یکی از دوستای قدیمیموو دیدم امرو بعد کلی هپلی بود..اون موقعم بودااا ولی تاحالا به این شدت ندیده بودمش خیلی مهربون خوش قلب...ولی من هپلی بودن نمیپسندم اصلاا اونم برا یه زن شوهردار...

زن درنگاه من یه خانوم متشخص خوش بوو و وتمیز حالا باهر تیپی اسپرت..مجلس..فرقی نداره تمیزی شرطه و ..و...و...و..عطر خوب:)))

..................

مادر مستر میگه اسم پسرتون محمدرضا....ومامان خودم میگه ابولفضل:|

من فقط میخندم به حرفاشوون میدونم اینا همه از دوسداشتنو محبته وهیچکدوم دخالت نمیکنن تو زندگیم..

اسم پسرمن ***نیما**



  • مرمر

نظرات  (۵)

بنظرم نیما یه اسمیه که هیچوقت کهنه نمیشه :)
پاسخ:
:)))
اوه خوب حتما وقت نداشته دیگه یا مثلا ز این هاس که میگن حالا که چی آرایش نکردمم نکردم...
بعض ها اینجوری میگن مثلا ما که خوبیم و اینا حالا بذار همین جوری بریم دیدار_ یک دوست چمیدونم هر کی یجور_ دیگه.
عه پس بچمون اسمش نیما شد؟
خب بقیه شون چی پس اون دوتا؟!
اسم دختر_ من جانان!!!
من همچنان دارم هولاهوپ تمرین میکنم و در عمل هیچی زاییدم خب چیکار کنم نمیشه!
قربونت بچه های الان باور کن چه میدونن مدرسه رفتن یعنی چی تازه شنیدم کلاس اولی ها همه حروف_ الفبا رو امسال یاد نمیگیرن!



پاسخ:
نه مایا ارایش نی فقط خووو من اصلا اهل ارایش نیستم زیاد...کلا شلخته بودش:/
اهوووووم نیماس...دخترم شد نفس یا نجلا:)
واای من عاشق این اسمم..جانان..ایکون قلب
من دیگه کاملا مسلط شدم:)
واویلااااااااا....
ایشالا پسردار شی زودتر :)
پاسخ:
ممنونم:)))
  • دختر همساده
  • سلام عزیز.
    اگه اسم پسرداییم نبود منم پسرم نیما میشد.
    وای کبودی هات خوب نشده؟
    وای مرمر الان منم مثل دوستتم.. موچینم گم شده این چند روزم که نه مغازه باز بود نه آرایشگاه.نخ بنداندازمم تموم شده بود امروز تازه خریدم.
    فردا دوباره جگر میشم:)
    پاسخ:
    خوشبختانه فعلا همچین اسمی نداریم در فامیل ووهمسایه:)
    پس سلامی عرض میکنم به تو هپلی جانم:))))))))
    روز به روز بیشتر ازقبل میشه:)

    چطوری هپلی بود؟

    نیما قشنگه :)

    پاسخ:
    اصلاح نکرده با سبیل:)بدون حتی کرم:))))))))))
    لباس شلخته..و...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی