دخترکی که خدا دوستش دارد

من و روزهایم
.....
ادرس اینستااا
maryam_em_ch
قبلش اینجااا بهم خبر بدیید که دارین فالوم میکنیین..مچکر:)
..............
تمامی کامنت هااا تایید نمیشود..
ولی همشوون پاسخ داده میشود

آخرین مطالب

شبا

چهارشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۳۸ ق.ظ

شبا که میشه میام تو تخت دلم میخوواد بنویسم..ازهمه چی ..ولی خوب کنارمستر نمیشه که...بعد با یه عالمع حرف تو ذهنم خوابم میبره ..نتیجش .. میشه یه عالمه خوابهای عجیبو غریب!

خوابای این چند مدت خیلی عجیبن!

……………………………

هوای به این سردی سووپ خیلی میچسبه ...دیرو غروب که ازبیرون اومدم ...موادشو ریختم تو قابلمه شعلش کم.شد یه سوپ حسابی:)

وحتی مستراز سوپ خورد:)،

مستر اصلا بد غذا نیس اما میونه ای با سووپ نداره..والبته لوبیاپخته..ولی اگه واقعا خوشمزه بشه حتما میخوره:)

................................

از روزی که ماشینو فروختیم خیلی خیلی رفت امد برامون سخت شده....دلم ماشینمون میخواد ,یادمه هرشب قبل خواب دزدگیر میزدم چک میکردم دراش بستن اووون صدای دزدگیر بهم خبر میداد که هی دختر ..شما ماشین دارین..روزای اخر که میدونستم دیگه ماشین قرار فروخته بشه دزدگیرو نمیزدم...بزا کم کم این عادت از یادم بره ولی هنوز عادتش باهامه.......

......................

موهام به شدت میریزه و ناخونام زود میشکنه...بایه دکتر مشورت کردم گف ویتامین به کمپلکس مصرف کنم یه دوره قرار شد امرو مستر برام بخره...تجربیاتتون راجب این مسئله برام میگید..پلیز..

............................

دختر نصبت بهم حسودی میکنه..چرا؟نمیدونم یعنی دلیییلی وجود نداره...ما فقط هم کلاسیم همین...به طرز عجیبی دوس داره خودشو تو سوراخ دماغ استادا جا کنه...من؟وحالا من ندیدش میگیرم ..اصلا انگار برام وجود خارجی نداره..وحرص میدمش:)

جوجه فک کرده میتونه بامن دربیفته ...والا....

......................

دلم یه کار درستو حسابی میخواد با یه حقوق معقول...

اگه کلا بخوام بگم دلم پووول میخواد اونم نه یه رقم رویایی...یه رقمی که این دوماه بهم کمک کنه اخه هم تولد مستر..هم مامان بابام..

......

خدایا بابت داده ونداده هات شکرت

روزی سراسر شادی ...براتون ارزو میکنم

  • مرمر

نظرات  (۳)

یه غذای ساده ی محلی که انواع  مختلف داره
توش سیب زمینی و گوجه و پیاز و تخم مرغ و شنبلیله ی خشک داره
مامان من ولی توش نخور و رشته پلویی هم میریزه اما من به شیوه ی خودم همیشه درست میکنم :)

پاسخ:
ممنووون:)
یه. سری وجه اشتراک ها بود که باعث شد توجه خاصی یه وبلاگت داشته باشم و دنبال کنم نوشته هات رو..حالا هرچی بیشتر میخونمت باز بیش از قبل وجه اشتراک پیدا میکنم..:)))) خیلی خوبه..ّ
اینکه منم  همسرم رو مستر صدا میزنم و اون من رو مرمر 
گرچه اسمم اصلا توش میم نداره. نمیدونم از کجا نشأت گرفته این مرمر خخخخ :))),
 حالا هم که میگی مستر اهل سوپ و اینا نیست ولی بس که سوپت خوشمزه شده کلی ازش استقبال کرده و همه ش رو نوش جان فرموده
اینم یه نقطه مشترک دیگه س
پاسخ:
چه جالب:)))
خوشحالم از این بابت
ایلا ولی عاااشق سوپ و غذاهای مایعه مث خودم :)) ینی اشکنه هم دوس داره :))) قول گرفته این بار که اومد براش اشکنه بپزم :))))))))
پاسخ:
چقد خوب:))
اشکنه چیه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی